dilluns, 18 de febrer del 2008

Matinal Tècnica - Pagaia - 17 de Febrer de 2008


Que bé que m'ha anat! ... Renoi!, Ho tinc tot 'en el disc dur'. No puc parar de pensar-hi, de redibuixar tots els moviments. Tinc ganes de tornar a l'aigua per posar-los de nou en pràctica.

Des d'aquí, agrair a l'Stefan i en Francesc les explicacions i pràctica inicials, molt gràfiques. Aquesta pràctica 'en sec', sobre cadires i amb companys dirigint els colzes per començar a lligar i memorizar la 'rutina' del moviment ... m'ha anat de conya.

Ei Ramon, em van anar molt bé les teves puntualitzacions.

Josep, el pròxim dia prova la pala, em va anar de 'fàbula'. Solament em faltarà continuitat amb élla i penso que serà genial.

Dominique, gràcies pels consells, per 'fixar-te' i estar pendent de les meves pràctiques. Em van servir i em serviran de molt per aprendre 'bé'.

Gràcies Lorea pels teus ànims i recolzament. El mar ahir, sense ser por però, s'em feia massa gran ... Penso que això també em va servir.

Marisa, Jordi, Josep, Odina, Xavier, Montse, Teresa, David, Jordi, ... moltíssimes gràcies per la companyia, pels ànims, pel recolzament, pels riures, pels consells, per fer que tot sigui tan fàcil ... Fins aviat!

P.D.: Pels que no vareu poder estar-hi ahir, ... us ho recomano!. A veure la pròxima.

1 comentari:

Pagaia Club Caiac de Mar ha dit...

Tens raó va estar molt rebé la primera matinal tècnica amb "profes" Pagaia, res com aprendre dels companys més experts. Amb quina paciència, carinyo i bon humor ens alliçonaven. Em vaig trobar molt a gust i molt "cuidada" per tots els que hi ereu. Va estar super!!!