dilluns, 7 d’abril del 2008

Amb Nootka a Vilanova. 6 d'Abril de 2008



Quines onades ens vam trobar, eh? ... Per disfrutar; maco, maco ... El dia: preciós, inclús vam agafar una mica de 'color'.

Carme: M'encanta el teu caiac!. Que ho gaudeixis moltíssim i moltíssimes vegades ... això voldrà dir que vindràs moltíssimes més vegades 'a l'aigua'.

Em comença a rondar pel cap la 'fibra' ... hauré de pensar amb un plà d'estalvi (o en un "passamuntanyes" i un Banc, per anar més ràpid).

Es fantàstic coincidir amb la colla caiaquera. M'ho vaig passar molt bé. Va ser un dia molt agradable. Esclar que amb companys i amics així ... es molt fàcil.

Ara que l'aigua començarà a tenir més bona temperatura, haurem de 'muntar una quedada' en alguna platja on poder practicar tot allò que en van ensenyant i anem aprenent, de Pagaia, de Nootka, de SK, ... de companys que en saben 'la tira' ...

Ah!! m'agrada la foto d'en Josep, la Carme i la Marisa després de la sessió tècnica i on la Marisa, hi posa l'estil a "La Palada Perfecte".

Tinc més fotos, però solament m'en deixa pujar 5 (?). En alguna ocasió ja us havia explicat que vaig força 'peix' amb temes de webs, blogs, programes, ... Josep, te les enviaré a tú per si en vols col·locar alguna al teu blog.

Estarem en contacte. Espero que ens tornem a veure aviat, a l'aigua o fora d'ella.

Una abraçada

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Fantàstic diumenge, estic molt content perque la Carme es va estrenar i s'ho va passar molt bé, l'hi han quedat ganes de seguir caiaquejant.
Com molt be dius, es fàcil passar-ho bé quan et sents cómode amb qui estas, i per això agraeixo la vostre amistat, consells i companyia, Marisa, Eudald, Rafel, Jaume, ..... .... Estem a dilluns i ja hem tornaria a posar a l'aigua! Gracies per les fotos, en penjare alguna de les teves al meu blog, per fer el reportatge més complert.

Una abraçada colla,

Josep

Carme ha dit...

Gràcies amics, m'ho vaig passar molt bé, i ...com diu la Marisa... senta molt bé això de veure's valenta surfejant per les oles, encara que acavi en remullada, je, je,...
Fins aviat

Carme

Anònim ha dit...

Eudald, estic pensant que potser el problema es que les penjes massa grans ( les imatges) i per aixó s'encasquilla, pottser podries provar de reduirles just a la mida de la pantalla, hi ha 2 sistemes molt sencills:
-Amb el Paint de windows en la opticio expandir o contraer ( un 30 o 40% normalment)
- Tambe fent servir el programet pagaia per reduir imatges( en setings aprox a 1000X1000 de mida y calitat jpeg a 85 o 90%) amb qualsevol d'aquestes 2 opcions reduiras el pes de 400 a 500 actual a 100 o 200 i la mida d'ara de 1600x1400 a 1000x1000 o la que posis . S'et pujaran molt mes ràpides, el problema de poder pujar-ne nomes 5 no se si es solucionara, pero pots provar-ho...

Josep

Pagaia Club Caiac de Mar ha dit...

Colla "caiaquejant" sou GENIALS!!! Quin dia més fantàstic m'heu fet passar: rialles, remullades, bon tiberi amb els amics... i a més bones fotos per l'album!!!

Estic contenta.... ja,ja,ja, us heu adonat que hem batejat el caiac de la Carme amb l'escuma de les ones...

Abraçades i fins la propera!!
Marisa