dissabte, 2 de febrer del 2008

El que més m'agrada ...


Des que vaig descobrir el mar, el caiac i els companys que el disfrutem, ... que no paro de pensar-hi i d'acostar-m'hi. Intento que cada vegada sigui més, no vull ni puc parar-ho tot i que faig realment menys del que desitjo.

Si a la Paqui li agradés, potser seria més constant, però no li atrau, les coses son així i em conformo. Però jo, quan hi soc ... mmhhh! .. és pura vida!

Tants anys al seu (meu) costat, tantes vegades sense casi aprofitar-ho, sense adonar-me de que era aquí i de tot el que ens podiem oferir ... bé, ell a mí satisfacció total. Jo a ell, admiració, respecte, entusiasme, desig, ganes, ...

No tinc idea de crear i mantenir un "blog", però amb l'ajuda del bo d'en Josep Mª, almenys ja he fet el primer esborrany. (Si és massa 'quico', si us plau dieu-m'ho. Estic tant confós amb el llenguatge i les possibilitats que potser em deixo anar un xic).

Bé, el primer pas ja està donat ... ara cal mantenir-ho i fer-ne el següent. Tan sols amb la idea de que aquest lloc podrà ser un 'lloc de reunió' amb els companys i amics del "caiaquejant", ... ja em fa il·lusió: Josep Mª, Iñaki, Marisa, Román, Llucià, Juan, Sara, Ramón, ... i és clar, tots els de Pagaia, els de Castelldefels, ... Perdoneu-me que no posi tots els noms.

4 comentaris:

Pagaia Club Caiac de Mar ha dit...

Enhorabona Eudald per la idea de crear aquest punt de trobada "caiaquejant" i compartir-lo amb "la colla". És una manera de estar en contacte i anar coneixent una mica més tot allò que interessa als amics. Ànims!!!

josep ha dit...

Quan tingui una estona tinc que actualitzar el meu blog, i si m'ho permets posare un link cap el teu.M'estic plantejant habolitar els comentaris, que fins ara els he tingut tancats,... ja veurem que faig..

Ens veiem!
Josep

eudald ha dit...

Hola Josep,
no cal que demanis permís per res ... Pots disposar del que vulguis quan vulguis i pel que vulguis.
Espero que ens veiem aviat, a l'aigua o fora de l'aigua...
Records

eudald ha dit...

Què tal Marisa,
Gràcies!! M'encanta compartir això i més amb vosaltres. Tinc moltes ganes d'una quedada amb la 'colla caiaquera' ... i de prendre unes cervesetes quan convingui. Espero que sigui aviat.
En aquest bloc haig de mirar d'afegir-hi en Llucià, en Juan i la Sara, ... dels que no en sé res des de fa temps.
Una abraçada, Eudald.
Espero que allò del teu Nano ja estigui del tot superat ...!