dimarts, 25 de novembre del 2008

Per l' Ebre: De Garcia a Benifallet - 22.11.08




Quina passada! ... Realment una passada.
Paisatge + Natura + Riu + ... + companyia com la que vam tenir = Genial!
Això que entre la meva mala preparació, el vent, el meu palejar, i alguna cosa més, vaig arribar fet 'un caldo'.
Quan vaig arribar a casa i sobretot l'endemà, vaig començar a notar el mal al canell, el ronyò i/o les lumbars destroçats, les esquenes engarrotades, però ... que "guai"!!
Llàstima de que en Josep Mª, la Carme i les nenes tinguessin que quedar-se a mig camí ... tot i que penso que amb l'embarcació que duien, van fer el millor. Però per altre banda em sap greu.
Vaig coneixer gent molt agradable: Héctor, Fran, Jordi, Lluis, Eloi, Óscar, Manel, Pipa, ... i tots els demés.
Un "gustasso" tornar a palejar amb Marisa, Román, Iñaki, José Luis, ...
Vaig trobar a faltar la 'despedida cervecera', habitual a la majoria de sortides caiaqueres. La pròxima hauran de ser dobles.
Tenia ganes de retrobar-nos amb l'Iñaki ...
Per cert, encara tenim unes cervesetes pendents.

Fins molt aviat amics, m'ho vaig passar de conya!.

Eudald

2 comentaris:

Pagaia Club Caiac de Mar ha dit...

Guapes, guapes les fotos i bon resum de la jornada. Si no et fa res penjaré el teu enllaç en el foro KAYAK DE MAR per que els companys foreros que van fer el descens de l'Ebre amb nosaltres les puguin veure.
A la web de Pagaia, ja ho faràs tu si ho veus oportú.
Fins ben aviat,
Marisa

Fran ha dit...

Eudald, va ser tot un plaer poder palejar amb tu i amb la resta de companys caiaquers. Vas ser el primer que vaig trobar aquest dia que tant en he gaudit.
Bones fotos, m'he copiat alguna. Una abraçada i fins aviat :-)