diumenge, 6 de novembre del 2011

Hola ...
Acabo d'arribar del Saló Nàutic. Des de quarts d'onze hi he estat donant voltes. He parat una estoneta per menjar-me un entrepà de tunyina (molt adient, no? ...) i continuar una miqueta més.
M'ha semblat més 'petit' que en anteriors edicions que hi havia estat, menys pavellons ocupatr.
Fins i tot m'ha semblat que hi havia menys estands de roba, complements, llibres, 'extres', ...
Llàstima que no hi hagi més presència del món del caiac ... poquets representants i amb no gaire 'assortiment'.  Dins de lo escàs, es veu més oferta de caiac obert i de pesca. Per cert, els estands dedicats a tot el que envolta la pesca ... 'a tope'.
També m'ha semblat escassa la participació de 'barcos més tradicionals' ... vela llatina, Mestres d'Aixa, fins i tot velers més actuals. Massa barcos luxosos, apabullants, macos i espectaculars, per`a mi no m'interessen gaire.
En altres edicions havia vist bastantes més 'Menorquines', grans i petites i n'havia 'visitades' algunes ... i em semblaven genials ... A part del caiac, potser amb el que m'identifico més (i amb les 'xup-xup').
En Narcís Fors tampoc hi era ... m'agradava trobar-me'l allà ...
Hi he anat sol, no he pogut 'comentar' amb ningú 'in situ',  però m'ho he passat bé també.
Com que tinc invitació, potser hi torni entre setmana, a recrear-me amb els quatre caiacs de mar que hi ha i que igualment acaparen mooolt la meva atenció.
Una abraçada forta!!!









2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola caiaquerus.
Jo tambe he estat al saló nautic i estic d'acord amb les teves impressions. A més a més hi anava per veure les fotos del concurs Fotokayak, i no se si va ser per la pobra il.luminació o que estava una mica arraconat, pero em va semblar poca cosa. Ara em manca veure les fotos guanyadores.
Salut i bona mar.
Roberto

eudald ha dit...

Hooola Roberto! ...
Benvingut al blog. Tens raó, apart d'arraconat i desangelat, semblava que no tingués importància per a ningú.
Ho van 'montar' al final del pavelló, sense ningú que orientés, ... em va semblar totalment abandonat.
Tampoc sé còm i quí ho va organitzar, són solament impressions que, a més, com toquen un 'mundillu' que a mi m'agrada (el caiac), si es deixa de banda ... em fa una mica de mal ... Una abraçada!, i fins aviat!
Eudald