diumenge, 27 de novembre del 2011

PANTÀ DE SAU - 26 de Novembre de 2011

Hooola!!
Ara que ho sé, còm m'hagués penedit de perdre'm un dia com aquest, en un lloc com aquest i amb uns companys com aquests!!
Fins a darrera hora no ho veia massa clar, encara tenia (i tinc) les lumbars o alguna cosa per la part esquerra de l'esquena, que sembla una pilota inserida aquí. Em feia 'cosa' que no pugués estar bé dins el caiac i no poder gaudir-ne i passar-ho malament i potser fer-ho passar malament als altres.
Uauuu! ... no va ser així i a part de que no em va molestar massa, vaig gaudir-ne moltíssim.
No puc dir que fos una sorpresa el paisatge, l'entorn, l'aigua, ... ja sabia el que era. Ho havia vist altres vegades 'des de terra', des de dalt dels penya-segats i dels poblets del voltant, des del Parador també, i des de feia molts anys. Però si que dic que em va impressionar molt gratament aquests mateixos paisatges, aigua, entorn, penya-segats, ... des de l'aigua. Ho vaig trobar magnífic.
I a més d'haver-ho gaudit sense pensar massa en l'esquena, d'haver-me impressionat l'entorn i embadallir-me amb els paisatges, vam ser una colla estupenda.
Un plaer haver palejat amb vosaltres ... Fins aviat! ... Una abraçada forta!
Ah! ... Algunes de les fotos són 'prestades' pels companys ... Gràcies!!







































2 comentaris:

Paqui ha dit...

Que bonitas fotos!

eudald ha dit...

Gracias! ... Me gusta que te gusten.
Hay más, muchas más, pero por no saturar ... Y si juntamos la de los compañeros, esto ya sería un serial del National G.
Todas se parecen ... peeeeero, cada una es de un momento especial.
Un beso!